środa, 1 marca 2017

HIGHER ELEVATION


Heli O! 

No to wygląda, że mamy już aktualizację 0.46.1.





Sterowanie 

- Dodano wsparcie dla wszystkich głównych padów. Mamy PS4, Xbox One i Steam. Ustawienia można zmieniać za pomocą nowej zakładki. 
- Wsparcie dla joysticka i HOTAS i ustawienia też już mamy. Ustawienia klawiatury i kalibracja w zakładce "Ustawienia".

Pamiętajcie, że możecie mieć małe problemy z kontrolerami, bo to wszystko nowe na razie . Warto pokombinować z ustawieniami i dać swoje przemyślenia, opinię do JCG.

Należy pamiętać, że niestandardowe ustawienia zostaną utracone i trzeba będzie skonfigurować własne niestandardowe formanty ponownie.

- Dodano nowy system sterowania. Istnieje obecnie tryb prosty i zaawansowany.

UI

 
- Kontrola UI została przerobiona.
- Ustawienia UI w hangarze zostały przerobione.
- Suwak do sterowania muzyką
został dodany w hangarze.

Rozgrywka i balans
 
- Dodano balistykę do wszystkich broni. Kule teraz tracą na wysokości i prędkości na długim dystansie.
- Odległość lotu pocisku dla większego kalibru broni została zwiększona.
- Kilka dźwięków broni zostało zmienionych.
- Wszystkie bronie mają teraz maksymalną ilość amunicji, jak również licznik przeładowania. Dla wszystkich rodzajów amunicji.
- Systemu 2A42 ma teraz 9 razy na sekundę zamiast 18. Całkowita moc uszkodzeń jest mniej więcej taka sama.
- System broni GSh-2-30K strzela teraz 30 pocisków na sekundę.
- Celownik został przerobiony.
- Skakanie celownika zostało naprawione.
- Pojazdy naziemne mają teraz różne wartości wartości pancerza. Każdy pojazd ma swoje własne, niezależne parametry. Czołgi są obecnie bardzo ciężko opancerzone w porównaniu do IFV i APC.
-Wszystkie pociski mają teraz wartości przebicia pancerza na podstawie ich kalibru.
 


W wyniku powyższych zmian nie jest już możliwe uszkodzenie czołgu z broni kalibru 7,62 i 12,7. Uszkodzenia z boku, z tyłu, lub u góry jest obecnie możliwe przy użyciu broni większego kalibru. Uszkodzenia będą redukowane przez ciężki pancerz.

- Precyzja działek AA został nieznacznie zwiększona.
- Helikoptery z układami optycznymi mają teraz opcję "Tryb precyzji" - Dostępny z widoku kokpitu, domyślnie klawisz "F".
- Aktualny rodzaj broni jest teraz wyświetlany na HUD.
- Aktualny i maksymalny zoom w widoku kokpitu i widokiem ATGM jest teraz wyświetlany na HUD.
- Zmiany parametrów lotu dla niemal wszystkich śmigłowców.
- Nastawienie dźwięku i efektów dźwiękowych w trybie kokpitu.



Heliborne jest na 64 bitowcach OS.

Steam będzie pobierał automatycznie wersję gry 64 bit. Ale to w najbliższych aktualizacjach.



Zajrzyjcie na stronę Steam  http://steamcommunity.com/app/433530/
Jak zwykle JCG oczekuje od Was opini i uwag.
Do boju!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz