poniedziałek, 23 maja 2016

Nowości w Heliborne

Heli O,

Ostatnio były dwa apgrejdy a ja się trochę spóźniłem, więc tu będą oba. 
W 0.38 wprowadzono system stworzenia eskadry. Pomagajcie w testowaniu tego nowego ustrojstwa.




- Dodano nowy śmigłowiec - Mi-24VM / Mi-35M
- Mi-24V i Mi-8MTV otrzymały wariant uzbrojenia w rakiety R-60 reagujące na ciepło
- UPR-23-250 gunpods na Mi-8MTV i Ka-29 zostały  zbalansowane
- Wszystkie mniejsze rakiety kierowane ciepłem (Stinger i Igła ) mają teraz mniejszy dopuszczalny sektor namierzania
- Flary są teraz bardziej skuteczne w  mniejszej odległości
- Flary bardziej odciągają rakiety
- Nowoczesne czołgi i APC mają nieco więcej pancerza
 

- Zmiany tekstur w mapie Kosowo.

W 0.39 działo się troszkę więcej.  
Gdy zalogujecie się po raz pierwszy powita was nowy ekran lobby. Można na nim zobaczyć aktualne i aktywne Squadrony, podświetlone na pomarańczowo. Przyciskami edytujemy eskadry lub zmieniamy na aktywną Eskadrę. Zobaczycie również przycisk "Utwórz nową bitwę" Sposób w jaki mecze są tworzone nie zmienił się. 


Na poniższym ekranie można zobaczyć, że kiedy będziecie tworzyć nową bitwę będzie ona ograniczona do "Generacji" z aktualnej eskadry. Na tym przykładzie twoja eskadra jest z Generation 1 i 2. Można walczyć na mapach Wietnamskich. Gdy będziecie chcieli się dołączyć do gry, obowiązują te same zasady co do Generacji.
 

Po wejściu do meczu wita Was ekran "Wyboru", który pokazuje eskadrę w obecnej formie, włącznie z czasami napraw.



Aby naprawić helikopter, jeśli nie został jeszcze zestrzelony, po prostu wylądujcie w bazie i naciśnijcie "G" to sprowadzi się do ekranu wyboru, pokazując timer naprawczy dla wszystkich  w twojej eskadrze. Im większe uszkodzenia tym dłuższy czas naprawy. Pomyślcie o tym jak będziecie opuszczać pole walki.

Teraz trochę o samym systemie tworzenia eskadry. Po kliknięciu "edytuj eskadra" wyskoczy ekranik:
 
 
na którym można zobaczyć kilka informacji
- wartość punktowa dla Heli w jego aktualnej konfiguracji ze złotą z gwiazdą bezpośrednio nad ikoną Heli.
- Sam Helikopter (kamera jest przerobiona) 
- Ikona narodowości na dole po lewej stronie, a ikona Generacji w prawym dolnym rogu.
- Łączna wartość punktów eskadry
- "Generation Lock", który pokazuje, że ten dywizjon może walczyć tylko w Generacji 1 i Generacji 2
 
Teraz po kliknięciu na śmigłowiec z listy do wyboru, pojawi się następujący ekran:
 
 
Na następnym można zobaczyć "Parametry Lotu". Pokazane są statystyki z Helipodstawowe informacje itp. Na co należy zwrócić uwagę to różne koszty punktowe przy różnych konfiguracjach loadout. Jak widać w powyższym z Mi-24A, stockowy ma 11 punktów, a zmodernizowany 12. Można również zobaczyć na powyższym ekranie, że możemy nazwać swoje eskadry. Wystarczy wpisać nazwę, nacisnąć enter i gotowe. Co do przycisku żołnierze? Dane mamy tutaj:
 
 
Jak widać można dodawać lub odejmować różnych żołnierzy desantu jak i z Jednostek Operacji Specjalnych takie jak MANPAD'S, RPG / SMAW oraz (wkrótce) tzw Moździerzowych. Jednostki te podniosą koszty helikoptera po dodaniu go do eskadry, więc miejcie to na uwadze. Teraz tylko mała uwaga, ta funkcja jest obecnie wyłączona. Zostanie ona odblokowana, gdy wejdzie nowy model żołnierza w grze.
Tak by to wyglądało ludziska. Mamy nadzieję mieć to w pełni grywalne w ciągu tygodnia lub dwóch.

Zapraszam do przyłączenia się do dyskusji na forum Steam i na forum Heliborne.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz