Najnowszy update, chociaż wciąż są bugi, to i tak są zadowoleni, bo gra zbliża się do wyglądu jaki chcą osiągnąć. Tradycyjnie czekają na Wasz odzew. A poniżej lista zmian:
- System tworzenia eskadry z testowej wersji została poprawiony i zaktualizowany.
- Wszystkie modyfikacje śmigłowców mają teraz ceny w zależności od ich daty produkcji i parametrów (jest to pierwsza propozycja cen, oczekujcie zmian w nadchodzących aktualizacjach)
- Ilość i rodzaj piechoty można dostosować podczas tworzenia eskadry.
- Możesz dołączyć do walki tylko z jedną eskadrą śmigłowców i korzystać tylko z helikopterów, z którymi dołączyłeś do walki.
- Wszystkie śmigłowce mają teraz licznik respawn po katastrofie lub rozwaleniu przez przeciwnika.
- Wszystkie śmigłowce mają teraz dodany czas naprawy. Po wylądowaniu w bazie można nacisnąć przycisk G, aby zostawić do naprawy śmigłowiec i wybrać inny ze swojej eskadry.
- Rakiety, ATGMs i powietrze-powietrze pociski mają teraz licznik uzupełnienia, nie uzupełniają się natychmiast.
- Piechota tak samo, ma licznik i nie uzupełnia się natychmiast.
- MANPAD odległość detonacji pocisku została zwiększona do 8 metrów, a powierzchnia eksplozji też została powiększona.
- Śmigłowiec OH-58A został dodany do gry z trzema opcjami uzbrojenia.
12. AH-64D dodano trzecią opcję uzbrojenia
13. Gracze teraz dostaną kredyty, gdy piechota przez nich desantowana uszkodzi lub zniszczy przeciwnika (przenośne przeciwlotnicze zestawy rakietowe, karabiny AA, inne w przyszłości)
14. Po naciśnięciu Alt teraz pokazują się imiona graczy
15. ATGM efekt zniszczeń zależy od helikoptera itypu ATGM a nie mapy
13. Gracze teraz dostaną kredyty, gdy piechota przez nich desantowana uszkodzi lub zniszczy przeciwnika (przenośne przeciwlotnicze zestawy rakietowe, karabiny AA, inne w przyszłości)
14. Po naciśnięciu Alt teraz pokazują się imiona graczy
15. ATGM efekt zniszczeń zależy od helikoptera itypu ATGM a nie mapy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz