środa, 15 czerwca 2016

0.39 Szwadrony

Najnowszy update, chociaż wciąż są bugi, to i tak są zadowoleni, bo gra zbliża się do wyglądu jaki chcą osiągnąć. Tradycyjnie czekają na Wasz odzew. A poniżej lista zmian:

  1. System tworzenia eskadry z testowej wersji została poprawiony i zaktualizowany. 
  2. Wszystkie modyfikacje śmigłowców mają teraz ceny w zależności od ich daty produkcji i parametrów (jest to pierwsza propozycja cen, oczekujcie zmian w nadchodzących aktualizacjach)
     
  3. Ilość i rodzaj piechoty można dostosować podczas tworzenia eskadry.
     
  4. Możesz dołączyć do walki tylko z jedną eskadrą śmigłowców i korzystać tylko z helikopterów, z którymi dołączyłeś do walki.
     
  5. Wszystkie śmigłowce mają teraz licznik respawn po katastrofie lub rozwaleniu przez przeciwnika. 
  6. Wszystkie śmigłowce mają teraz dodany czas naprawy. Po wylądowaniu w bazie można nacisnąć przycisk G, aby zostawić do naprawy śmigłowiec i wybrać inny ze swojej eskadry.
  7.  Rakiety, ATGMs i powietrze-powietrze pociski mają teraz licznik uzupełnienia, nie uzupełniasię natychmiast.
  8.  Piechota tak samo, ma licznik i nie uzupełnia się natychmiast. 
  9. MANPAD odległość detonacji pocisku została zwiększona do 8 metrów, a powierzchnia eksplozji też została powiększona.
  10. Śmigłowiec OH-58A został dodany do gry z trzema opcjami uzbrojenia.
 

11. Ka-52 Trzecia opcja uzbrojenia została zmieniona
12. AH-64D dodano trzecią opcję uzbrojenia
13. Gracze teraz dostaną kredyty, gdy piechota przez nich desantowana uszkodzi lub zniszczy przeciwnika (przenośne przeciwlotnicze zestawy rakietowe, karabiny AA, inne w przyszłości)
14. Po naciśnięciu Alt teraz  pokazują się imiona graczy
15. ATGM efekt zniszczeń zależy od helikoptera itypu ATGM a nie mapy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz