czwartek, 21 kwietnia 2016

Zmiany w pigułce

Hej Piloci,
Trochę mnie tu nie było,  dlatego będzie skondensowana dawka newsów. I kod do Steam :)

XV7EL-7X5EH-BY336

To co zostało już pozmieniane:
Na mapie Nguyen Hue jest nowy Heli, H-34, który zastępuje UH-1D. 

Główny HUD został wzbogacony o nowy sztuczny horyzont. 


Wszystkie karabiny 20mm i 23mm mają teraz odcięcie po 1-2 sekundach od wystrzału i mają cooldown około 1 sekundy. Jest to pierwszy krok w kierunku nowego balansowania  broni.
Granatniki na OH-6 i ACH-47 są obecnie wieżyczkami jak powinny
Na Mi-8MTV znikła Falanga ATGM, system ten został zastąpiony przez  UPK-23
Mi-8TV ma nowy blok antenowy dla ATGM
Mi-28 i Mi-28N zmienione łopaty wirnika ( wcześniej była wersja eksperymentalna)

Zdjęcia nowej mapy, ale nie przyzwyczajajcie się za bardzo :) 



Mamy nowy śmigłowiec - AH-1J / AH-1J TOW piękna Cobra prawda?




 
Wszystkie rakiety mają teraz własne modele i tekstury
ATGMs zostały poprawione na niektórych śmigłowcach (Mi-1mu, OH-13S i kilku innych), są teraz szybsze w locie.
FFAR i rakiety Hydra są obecnie dwoma rodzajami rakiet, FFAR ma promień rażenia niższy niż Hydra. 
Rakiety powietrze-powietrze mają teraz większy promień zbliżeniowy detonacji
Dodano przycisk "Widok z tyłu", domyślnie X 
Kamera w hangarze jest zaktualizowana, można przybliżać więcej niż dotychczas
Tekstury na kilku śmigłowcach zostały zaktualizowane
Wprowadzono kilka małych poprawek.

Do następnego :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz