czwartek, 12 października 2017

Pełna wersja.


Heliborne — Pełna Wersja

Czołem piloci!
To już teraz - Heliborne nareszcie w swojej pełnej wersji! 


Przede wszystkim chcemy podziękować tym wszystkim, którzy nas nieustannie wspierali. Udało nam się zbudować małą, choć bardzo zżytą i aktywną społeczność. Pomogliście nam zrobić rzeczy, które inaczej nie byłyby możliwe, wliczając w to lokalizację i użyczenie waszych głosów do kampanii historycznych. Dla małego zespołu składającego się z czterech osób takie wsparcie jest naprawdę nieocenione, a do tego wy pomogliście nie prosząc o nic w zamian.



DZIĘKUJEMY WAM! WSZYSCY JESTEŚCIE WSPANIALI!

Zgodnie z tym, co wcześniej ogłosiliśmy mamy specjalny prezent dla wszystkich, którzy brali udział we Wczesnym Dostępie. Tak bardzo chcieliśmy, aby był on wyjątkowy, że jeszcze go nie skończyliśmy - całą naszą energię pochłonęły przygotowania do premiery. Uważamy, że jednak warto będzie trochę poczekać. Dziękujemy wam za odrobinę cierpliwości!

A teraz porozmawiajmy o grze.
Heliborne był we Wczesnym Dostępie przez półtora roku, od lutego 2016. Poniżej skrócona (ale nie krótka!) lista rzeczy, które zostały dodane do gry:
  • 20 nowych helikopterów. Teraz w Heliborne jest 50 dostępnych maszyn, ale planujemy tę listę dalej poszerzać.
  • 3 nowe mapy: Kosowo (25km2), Region Chost (64km2) oraz wielki i szczegółowy poligon treningowy, na którym można testować helikoptery przed bitwą (będzie tam można robić znacznie więcej, ale to na razie nasz sekret;)). Obecnie w grze jest 6 map: 5 map do rozgrywania potyczek i poligon.
  • Nocna mapa. Pierwszą dostępną w trybie nocnym jest Kosowo, ale z czasem pojawi się więcej.
  • System szwadronów. Został zaprojektowany, aby dodać bitwom więcej taktycznej głębi, podobnie do sposobu budowania talii w grach karcianych.
  • System progresji i drzewko Badań. Zaprojektowaliśmy ten system odblokowywania maszyn, aby przy okazji ilustrował rozwój helikopterów i bardziej uczył niż męczył koniecznością zdobywania doświadczenia w grze.
  • Tryb gry Frontline - to bardziej taktyczny wariant Dominacji, w którym pojawia się wiele jednostek lądowych.
  • Tryb gry sandbox, pozwalający na rozgrywkę PvE w kooperacji i trybie dla pojedynczego gracza.
  • Dwie historyczne kampanie: Ofensywa Wielkanocna w Wietnamie (1972) i Operacja Magistrala w afganistanie (1987-1988). Możliwość gry w kooperacji zostanie dodana po premierze.
  • Tryb offline dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą grać w sieci.
  • Personalizacja i dodatki kosmetyczne. Dziesiątki kamuflaży dla helikopterów, tekstur na hełmy i naklejek.
  • Prywatne profile.
  • System zdobywania rang i nagród.
  • Modułowy system obrażeń.
  • Szczegółowa mapa taktyczna.
  • Ulepszony model lotu.
  • Zaawansowany sposób sterowania.
  • Pełne wsparcie dla kontrolerów, joysticków i rozwiązań typu HOTAS.
  • Nowe rodzaje specjalnych wojsk lądowych do desantu: SMAW/RPG oraz moździerze.
  • Ścieżka dźwiękowa.
  • Karty Steam razem z odznakami, tłami profilowymi i emotikonami.
  • Nowe lokalizacje.
  • Całe mnóstwo innych dodatków, zmian i poprawek, którymi nie chcemy was zanudzać…



Tak, jak obiecaliśmy, dodaliśmy kilka paczek DLC z kamuflażami (po 4-7 w każdym). Naszym zdaniem to fajna nagroda dla tych, którzy chcą dalej wspierać rozwój Heliborne. To oczywiście jest waszą decyzją - wszyscy mogą odblokować mnóstwo innych kamuflaży w grze bez żadnych opłat i będziemy dodawać ich coraz więcej!

Najważniejszym pytaniem jest: “Co teraz?”. Choć wydanie pełnej wersji gry jest dla nas ważnym kamieniem milowym, jesteśmy zbyt zaangażowani w Heliborne, by zakończyć teraz prace. Mamy mnóstwo jeszcze niezrealizowanych pomysłów i liczymy, że premiera gry pomoże nam w zdobyciu środków, by je urzeczywistnić. Na szczęście, biorąc pod uwagę ostatnie liczby graczy na serwerach, to bardziej konkretny plan niż tylko nadzieja.

Co zatem planujemy na najbliższe tygodnie/miesiące?

  • Poprawki w trybie PvE
  • Tutorial w grze, by ułatwić nowym pilotom start
  • Tryb kooperacji w kampaniach historycznych
  • Lobby w bitwach z możliwością zapraszania znajomych
  • Czat głosowy (VOIP) w grze
  • Specjalny prezent dla wczesnodostępowiczów
  • Więcej muzyki do słuchania podczas bitew
  • Ulepszone efekty dźwiękowe
 Specjalne podziękowania dla The Mighty Jingles, który opublikował swoją recenzję tuż przed premierą. W grze od dawna nie było tylu graczy jednocześnie - to naprawdę najlepszy prezent na premierę, o jaki mogliśmy prosić.

Poza tym chcemy podziękować pozostałym YouTuberom/Streamerom. Dzięki nim udało nam się dotrzeć z informacją o Heliborne do szerokiego grona graczy przy zerowym budżecie marketingowym.
BaronVonGamez, MagzTV, PhlyDaily, Raptor, TheDevildogGamer i wielu innych pomogło nam we Wczesnym Dostępie tak, jak The Might Jingles pomógł nam na premierę.
Nie wiemy, czy dobilibyśmy do premiery Heliborne bez waszej pomocy (pewnie nie).

JetCat Games
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz