środa, 23 listopada 2016

Aktualizacja 0.45.3

Heli O!

Poniżej lista zmian w nowej aktualizacji:

- Naprawiono namierzanie celów przez wieżyczki dla kilku helikopterów (Mi-24V, AH-64D), 
  dla innych broni też naprawiono problemy z celowaniem.
- Naprawiono problem z siecią, który występował podczas trybu auto dla strzelców w 
  drzwiach.
- Dla wszystkich strzelców bocznych z kalibrem 7,62 zastosowano strzał 3 sekundowy i 
  cooldown 0,5 sekundy po nim.
- Door gunnersi teraz nie zgubią celu w odległości 400-500 metrów od niego.
- Rozmiar śmigłowca ma teraz wpływ na dokładność w celowaniu przez wieżyczki
   naziemne, im mniejszy helikopter tym mniejsza dokładność.
- Informacje o aktualizacjach i wydarzeniach zostały zmienione w panelu logowania.
- Nowe dźwięki do szybkich poleceń przez radio.
- Kolejne poprawki dla naziemnych pojazdów, które się blokowały podczas jazdy.
- Czołgi na mapie Nguyen mają dokładnie taki sam model kolizyjny.
- Czołgi na mapie Nguyen mają teraz ustaloną pozycję po zajęciu strefy lądowania, nie 
  losową jak było do tej pory (to jest eksperyment i jeśli wypali będzie też na innych mapach)
- Wszyscy żołnierze są teraz widoczni przez pojazdy naziemne na mniejszym dystansie 
  (150m zamiast 300m)
- Żołnierze z RPG są teraz trochę bardziej dokładni.
- Wszystkie rakiety IR są teraz szybsze ale mają mniejszą zwrotność.
- Pociski IR mają teraz celowanie w szerszym kącie po zablokowaniu na celu, można teraz 
  odpalić przed lub za wrogiem.
- Detonator pocisków IR jest teraz zrobiony podobnie jak prawdziwy. Nie tylko uderzenie ale
  i zbliżenie do celu powoduje wybuch ( działa tylko na zaznaczonych celach, nie na  
  wszystkich możliwych )
- Flary mają teraz efekt każda oddzielnie, nie wszystkie razem ja dotychczas, szansa 
  oszukania rakiety jest teraz 50% na dłuższym dystansie i 75% na krótszym.
- Jeśli flara oszuka rakietę - ta nie eksploduje w miejscu flary jak poprzednio ale na kursie 

  helikoptera, więc trzeba teraz nie tylko wypuścić flarę ale i też zmienić tor lotu.
- Żołnierze z wyrzutniami siedzący blisko siebie (bliżej niż 30 m) nie odpalą pocisków 

  jednocześnie ale z 2 sekundowym opóźnieniem.
- Ulepszenia w  netkodzie powiązane z rozmiarem pakietów i częstotliwością ich wysyłania, 

  także pewne zmiany w kompensacji lagów.
- Drobne małe optymalizacje.
- Nowy helikopter - Jak-24  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz